Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0005 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0005 MAXGEAR

48-0005 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0005
279.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1341

numer części:

48-0005

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0005 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. BMW E36 316/318 M40 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0005 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0005 producenta MAXGEAR

BMW

32411137835, 32411138122, 32411141039, 32411141040, 32411141045, 32411141046, 32411141417, 32411141419

numery OEM:
BMW      32 41 1 137 835
BMW      32 41 1 138 122
BMW      32 41 1 141 039
BMW      32 41 1 141 040
BMW      32 41 1 141 045
BMW      32 41 1 141 046
BMW      32 41 1 141 417
BMW      32 41 1 141 419

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0005 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.