Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » JPR220 trw

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR220 TRW

JPR220 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy TRW
 

    Ocena:
numer części:

JPR220

producent:

TRW

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Ciśnienie [bar] 90
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937389186

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR220 TRW

Koszt kaucji: 442.57 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: BMW 3 (E36) 1.6-1.9 01.92-08.00
numery OEM:
BMW      1 137 835
BMW      1 138 122
BMW      1 141 039
BMW      1 141 040
BMW      1 141 045
BMW      1 141 046
BMW      1 141 417
BMW      1 141 419
BMW      1 141 516
BMW      1 141 681
BMW      32 41 1 137 835
BMW      32 41 1 138 122
BMW      32 41 1 141 039
BMW      32 41 1 141 040
BMW      32 41 1 141 045
BMW      32 41 1 141 046
BMW      32 41 1 141 417
BMW      32 41 1 141 419
BMW      32 41 1 141 516
BMW      32 41 1 141 681

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy JPR220 TRW w samochodach:

zobacz instrukcję montażu JPR220

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.