Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0024 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0024 MAXGEAR

48-0024 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0024

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1167

numer części:

48-0024

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
dla producentów przekładni kierowniczych SAGINAW
Ø koła pasowego [mm] 63
Ilość żeber 5
Ciężar netto [kg] 2,5
nr EAN 5907558503197

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0024 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. FORD MONDEO 93- 1,8TD
numery OEM:
FORD      4056078
FORD      6904269
FORD      92BG-3A674-BA
FORD      93BB-3A674-CB
FORD      97BG-3A674-AA
FORD      97BG-3A674-AB

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0024 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.