Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0052 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052 MAXGEAR

48-0052 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0052
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052
258.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1026

numer części:

48-0052

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 120
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. VW A6 1,8T/1,9TDI 97-05 120BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052 producenta MAXGEAR

AUDI

4B0145155E, 4B0145156, 4B0145156X

numery OEM:
AUDI      4B0 145 155 E
AUDI      4B0 145 156
AUDI      4B0 145 156 X

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0052 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.