Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0112 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112 MAXGEAR

48-0112 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0112
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112
391.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 11.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2135

numer części:

48-0112

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619529508

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD FOCUS 1,4/1,6 04-/ C-MAX 1,6/1,8 03-07/ C-MAX 1,6 07- 105BAR

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112 producenta MAXGEAR

FORD

1329297, 1362652, 1470514, 1484948, 4M513A696AC, 4M513A696AD, 4M513A696AE, R4M51J3A696AE

VOLVO

30676658, 36000759, 8603275, 8603321, 8603593

numery OEM:
FORD      1 329 297
FORD      1 362 652
FORD      1 470 514
FORD      1 484 948
FORD      4M51-3A696-AC
FORD      4M51-3A696-AD
FORD      4M51-3A696-AE
FORD      R4M51J-3A696-AE
VOLVO      30676658
VOLVO      36000759
VOLVO      8603275
VOLVO      8603321
VOLVO      8603593
zamienniki:
QSRPA468
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0112 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.