Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0113 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0113 MAXGEAR

48-0113 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
maxgear 48-0113
377.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2136

numer części:

48-0113

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 100
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619529515

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0113 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKĂş. KIER. FORD FOCUS 98-04

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0113 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0113 producenta MAXGEAR

FORD

1145276, 1364114, 1381879, 1381881, 1383835, 1383836, 1457620, 1467620, 2S412A696AA, 2S413A696AA, 2S413A696AB, 2S413A696AC

numery OEM:
FORD      1 145 276
FORD      1 364 114
FORD      1 381 879
FORD      1 381 881
FORD      1 383 835
FORD      1 383 836
FORD      1 457 620
FORD      1 467 620
FORD      2S41-2A696-AA
FORD      2S41-3A696-AA
FORD      2S41-3A696-AB
FORD      2S41-3A696-AC
zamienniki:
QSRPA141
brak
QUINTON
DSP1512
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0113 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.