Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0115 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0115 MAXGEAR

48-0115 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGP-2138

numer części:

48-0115

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 95
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5901619529539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0115 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. RENAULT LAGUNA II LAGUNA 1,8/2,0/ 1,9DCI/2,2DCI Z KOŁEM 125MM 7PK 100BAR
numery OEM:
RENAULT      491103097R
RENAULT      7700437081
RENAULT      8200001981
RENAULT      8200054528
RENAULT      8200223612
RENAULT      8200709233
RENAULT      8200888373
zamienniki:
54226
brak
SPIDAN
QSRPA266
brak
QUINTON

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0115 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.