Strona zabudowy | Od strony koła |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 33 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 27 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 53 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Wał napędowy | z pierścieniem ABS |
Długość [mm] | 93 |
średnica zewnętrzna [mm] | 98 |
Ilość zębów, pierścień ABS | 45 |
nr EAN | 5907558501292 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0234 MAXGEAR
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
3B0498099B, 3B0498099BX, 3B0498099C, 3B0498099CX, 3B0498099H, 8D0407305M
3B0498099B, 3B0498099BX, 3B0498099C, 3B0498099CX, 3B0498099H, 8D0407305M
3B0498099B, 3B0498099BX, 3B0498099C, 3B0498099CX, 3B0498099H, 8D0407305M
AUDI | 3B0 498 099 B | |
AUDI | 3B0 498 099 BX | |
AUDI | 3B0 498 099 C | |
AUDI | 3B0 498 099 CX | |
AUDI | 3B0 498 099 H | |
AUDI | 8D0 407 305 M | |
SKODA | 3B0 498 099 B | |
SKODA | 3B0 498 099 BX | |
SKODA | 3B0 498 099 C | |
SKODA | 3B0 498 099 CX | |
SKODA | 3B0 498 099 H | |
SKODA | 8D0 407 305 M | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 B | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 BX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 C | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 CX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099 H | |
VOLKSWAGEN | 8D0 407 305 M |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0234 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0234 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.