Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
Strona zabudowy | Od strony koła |
Smarowanie | ze smarowaniem smarem |
Średnica przegubu [mm] | 98 |
Zestaw pełny | |
Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
Ilość na oś | 2 |
Rodzaj przegubu | Przegub równobieżny |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z osłoną |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pierścieniem nadajnika impulsów ABS |
Nowa część | |
niewymagany zwrot starej części |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 109 397 TOPRAN
AUDI | 3B0 498 099B | |
AUDI | 3B0 498 099BV | |
AUDI | 3B0 498 099BX | |
AUDI | 3B0 498 099C | |
AUDI | 3B0 498 099CV | |
AUDI | 3B0 498 099CX | |
AUDI | 3B0 498 099H | |
AUDI | 3B0 498 099HV | |
AUDI | 3B0 498 099HX | |
SKODA | 3B0 498 099B | |
SKODA | 3B0 498 099BV | |
SKODA | 3B0 498 099BX | |
SKODA | 3B0 498 099C | |
SKODA | 3B0 498 099CV | |
SKODA | 3B0 498 099CX | |
SKODA | 3B0 498 099H | |
SKODA | 3B0 498 099HV | |
SKODA | 3B0 498 099HX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099B | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099BV | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099BX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099C | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099CV | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099CX | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099H | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099HV | |
VOLKSWAGEN | 3B0 498 099HX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 109 397 TOPRAN w samochodach:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.