Strona zabudowy | Od strony koła | |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 | |
Ilość zębów, pierścień ABS | 48 | |
obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie | |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 38 | |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 36 | |
średnica zewnętrzna [mm] | 97,5 | |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 60 | |
Materiał | Guma | |
nr EAN | 5907558501490 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0261 MAXGEAR
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
7M0498099A
7M0498099A
1111900
FORD | 1111900 | |
SEAT | 7M0 498 099A | |
VOLKSWAGEN | 7M0 498 099A |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0261 MAXGEAR w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 49-0261 MAXGEAR:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.