Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » 54-0448 maxgear

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 MAXGEAR

54-0448 Rolka napinająca paska wieloklinowego MAXGEAR
maxgear 54-0448
Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448
54-0448

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

55007MG

numer części:

54-0448

producent:

MAXGEAR

Średnica [mm] 80
Szerokość [mm] 25
Sterowanie rolką napinacza manualny
nr EAN 5907558534771

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 MAXGEAR

ROLKA PASKA WIELOROWK. BMW M42 ZWR

Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 producenta MAXGEAR

BMW

11281738061, 11281738605, 11281748130, 11287841228

numery OEM:
BMW      11 28 1 738 061
BMW      11 28 1 738 605
BMW      11 28 1 748 130
BMW      11 28 7 841 228

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Rolka napinająca paska wieloklinowego 54-0448 MAXGEAR:

Piotr, Gorzków
2022-12-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Robert, Kasinka Mała
2023-03-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Frampol
2023-02-12
 5/5
ok
Maciej, Chojniczki
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.