Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 67-0010 maxgear

Termostat układu chłodzenia 67-0010 MAXGEAR

67-0010 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0010

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN 5901619525593

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0010 MAXGEAR

TERMOSTAT VW 87C GOLF/VENTO/PA
numery OEM:
AUDI      026121113
AUDI      068121113B
AUDI      SE021032221B
FORD      1 002 788
FORD      1096699
FORD      1540061
FORD      6100372
FORD      6106381
FORD      6124378
FORD      6176366
FORD      73TF8575A1A
FORD      81TF8575A1A
FORD      81TF8575BA
FORD      81TF8575DA
FORD      84FF8575B2A
FORD      84FF8575BA
FORD      95VW8575AA
FORD      95VW8575AC
FORD      95VW8575CA
FORD      ERT134
FORD      ERT143
GMC      08966485
OPEL      08966485
OPEL      1338 033
VAUXHALL      08966485
VAUXHALL      1338033
VOLVO      21417-8
VAG      026 121 113
VAG      068 121 113 B
VAG      SE-021032221B

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0010 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0010 MAXGEAR:

2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.