Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Mazda CX-5 (KF) 2.0 AWD (2017.05-???) 160km » 67-0037 maxgear
wybrany samochód: 
Mazda Cx-5 (kf) 2.0 Awd (2017.05-???) 160km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Termostat układu chłodzenia 67-0037 MAXGEAR

67-0037 Termostat układu chłodzenia MAXGEAR
106.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

67-0037

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
nr EAN5901619531259

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia 67-0037 MAXGEAR

TERMOSTAT FIAT 88C 1,6 16V BRA
numery OEM:
FIAT      0000046416424
FIAT      0000046464991
FIAT      0000046464992
FIAT      0000046465699
FIAT      0000046513506
FIAT      0000046523733
FIAT      0000071712372
FIAT      46416424
FIAT      46441370
FIAT      46464991
FIAT      46464992
FIAT      46465699
FIAT      46472385
FIAT      46513506
FIAT      46515736
FIAT      46523733
FIAT      46524020
FIAT      46776216
FIAT      717112372
FIAT      71712372
LANCIA      46416424
LANCIA      46464991
LANCIA      46464992
LANCIA      46776216
LANCIA      71712372

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia 67-0037 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia 67-0037 MAXGEAR:

Jacek, Warszawa
2021-01-11
 5/5
Produkt zgodny z zamówieniem. Cena bardzo dobra.
Tomasz, Wroclaw
2023-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.