Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 69-0316 maxgear

Przegub 69-0316 MAXGEAR

69-0316 Przegub MAXGEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

MGZ-306036

numer części:

69-0316

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 95
Wymiar gwintu M20x1,5
Rodzaj gwintu z gwintem zewnętrznym
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Wymiar stożka [mm] 18
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5907558553338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przegub 69-0316 MAXGEAR

KOĐC. DR. KIER. DB 207D-510 M20 PR.GW. Dú.95MM
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      601 330 04 35
MERCEDES-BENZ      601 330 06 35
MERCEDES-BENZ      601 330 53 35
MERCEDES-BENZ      A 601 330 04 35
MERCEDES-BENZ      A 601 330 06 35
MERCEDES-BENZ      A 601 330 53 35

Zastosowanie Przegub 69-0316 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Przegub 69-0316 MAXGEAR:

Rafał, Wrocław
2022-11-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.