Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-0287 maxgear

Mocowanie amortyzatora 72-0287 MAXGEAR

 

    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

MGF2016

numer części:

72-0287

producent:

MAXGEAR

Status produktu: niedostępny
nr EAN 5907558573619

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-0287 MAXGEAR

numery OEM:
FORD      4 094 280

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-0287 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-0287 MAXGEAR:

2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
2023-03-20
 5/5
Ok.
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-20
 5/5
Ok.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).