Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora Honda CIVIC VI sedan (EJ, EK, SO) 1.6 i Vtec (EK1, SO4) (1995.11-2001.02) 125km » 72-0291 maxgear
wybrany samochód: 
Honda Civic Vi Sedan (ej, Ek, So) 1.6 I Vtec (ek1, So4) (1995.11-2001.02) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 72-0291 MAXGEAR

72-0291 Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora MAXGEAR
33.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numery handlowe:

0344517DE-30

numer części:

72-0291

producent:

MAXGEAR

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łożyska
nr EAN5907558522150

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 72-0291 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. OPEL P. ASTRA F 1,4-2,0 91-01 LE/PR BEZ ĂşOÂťYSKA
numery OEM:
OPEL      03 44 516
OPEL      03 44 517
OPEL      03 44 518
OPEL      03 44 531
OPEL      3 44 516
OPEL      3 44 517
OPEL      3 44 518
OPEL      3 44 531
VAUXHALL      90 49 6637

Zastosowanie Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 72-0291 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, mocowanie amortyzatora 72-0291 MAXGEAR:

Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).