Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-0453 maxgear

Sworzeń wahacza 72-0453 MAXGEAR

72-0453 Sworzeń wahacza MAXGEAR
maxgear 72-0453
Sworzeń wahacza 72-0453
22.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-403014

numer części:

72-0453

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy z obu stron
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
nr EAN 5907558518634

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0453 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA PEUGEOT P. 307 04- CITROEN BERLINGO 08- LE/PR STOEK 15,6MM

Sworzeń wahacza 72-0453 ma zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

Numery OE Sworzeń wahacza 72-0453 producenta MAXGEAR

CITROËN

1607297480, 1635771380, 364060, 364068, 364070

PEUGEOT

1607297480, 1635771380, 364053, 364060, 364068, 364070

numery OEM:
CITROËN      16 072 974 80
CITROËN      16 357 713 80
CITROËN      3640 60
CITROËN      3640 68
CITROËN      3640 70
PEUGEOT      16 072 974 80
PEUGEOT      16 357 713 80
PEUGEOT      3640 53
PEUGEOT      3640 60
PEUGEOT      3640 68
PEUGEOT      3640 70

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0453 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.