Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 72-0502 maxgear

Sworzeń wahacza 72-0502 MAXGEAR

72-0502 Sworzeń wahacza MAXGEAR
29.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

MGZ-401022

numer części:

72-0502

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
parzyste numery artykułów 26773 02
nr EAN 5907558518351

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 72-0502 MAXGEAR

SWORZEĐ WAHACZA VW P. GOLF 5 04- LE

Sworzeń wahacza 72-0502 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Sworzeń wahacza 72-0502 producenta MAXGEAR

SEAT

1K0407365B, 1K0407365C, 1K0407365E

VOLKSWAGEN

1K0407365B, 1K0407365C, 1K0407365E

SKODA

1K0407365B, 1K0407365C, 1K0407365E

AUDI

1K0407365B, 1K0407365C, 1K0407365E

numery OEM:
AUDI      1K0 407 365 B
AUDI      1K0 407 365 C
AUDI      1K0 407 365 E
SEAT      1K0 407 365 B
SEAT      1K0 407 365 C
SEAT      1K0 407 365 E
SKODA      1K0 407 365 B
SKODA      1K0 407 365 C
SKODA      1K0 407 365 E
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 E
FAW-VW      1K0 407 365 C
SVW      1K0 407 365 C

Zastosowanie Sworzeń wahacza 72-0502 MAXGEAR w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.