Grubość [mm] | 53,0 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,2 |
średnica zewnętrzna [mm] | 34,0 |
średnica zewnętrzna [mm] | 37,0 |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z przodu |
Ciężar [kg] | 0,106 |
nr EAN | 5907558584301 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 72-1923 MAXGEAR
MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE
LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
46545660, 46545660S, 46545661, 46545661S, 50703128, 50703128S, 50703129, 50703129S, 50709579, 50709579S, 50709580, 50709580S, 50710620, 50710620S, 50710621, 50710621S, 51842192, 51842192S, 51842193, 51842193S, 51857021, 51857021S, 51857022, 51857022S, 51857133, 51857133S, 51857134, 51857134S
1540244, 1540244SK, 1540246, 1540246SK, 1580514, 1580514SK, 1580515, 1580515SK, 1639574, 1639574S, 1639575, 1639575S
FIAT | 46545660 | |
FIAT | 46545660 S | |
FIAT | 46545661 | |
FIAT | 46545661 S | |
FIAT | 50703128 | |
FIAT | 50703128 S | |
FIAT | 50703129 | |
FIAT | 50703129 S | |
FIAT | 50709579 | |
FIAT | 50709579 S | |
FIAT | 50709580 | |
FIAT | 50709580 S | |
FIAT | 50710620 | |
FIAT | 50710620 S | |
FIAT | 50710621 | |
FIAT | 50710621 S | |
FIAT | 51842192 | |
FIAT | 51842192 S | |
FIAT | 51842193 | |
FIAT | 51842193 S | |
FIAT | 51857021 | |
FIAT | 51857021 S | |
FIAT | 51857022 | |
FIAT | 51857022 S | |
FIAT | 51857133 | |
FIAT | 51857133 S | |
FIAT | 51857134 | |
FIAT | 51857134 S | |
FORD | 1 540 244 | |
FORD | 1 540 244 SK | |
FORD | 1 540 246 | |
FORD | 1 540 246 SK | |
FORD | 1 580 514 | |
FORD | 1 580 514 SK | |
FORD | 1 580 515 | |
FORD | 1 580 515 SK | |
FORD | 1 639 574 | |
FORD | 1 639 574 S | |
FORD | 1 639 575 | |
FORD | 1 639 575 S | |
FORD USA | 9S513078BC SK |
Zastosowanie Tuleja wahacza 72-1923 MAXGEAR w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.