Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » 72-2482 maxgear

Mocowanie amortyzatora 72-2482 MAXGEAR

72-2482 Mocowanie amortyzatora MAXGEAR
maxgear 72-2482
Mocowanie amortyzatora 72-2482
60.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (6 ocen)
numer części:

72-2482

producent:

MAXGEAR

Grubość [mm] 60,0
Średnica wewnętrzna [mm] 14,0
średnica zewnętrzna [mm] 92,0
średnica zewnętrzna [mm] 128,0
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 0,803
nr EAN 5901619522349

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora 72-2482 MAXGEAR

PODUSZKA AMORT. BMW P. E60/90

Mocowanie amortyzatora 72-2482 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Mocowanie amortyzatora 72-2482 producenta MAXGEAR

BMW

31306767451, 31306775098

numery OEM:
BMW      31 30 6 767 451
BMW      31 30 6 775 098
zamienniki:
88-709-A
brak
BOGE
JSB179
brak
TRW
35467
brak
ORIGINAL IMPERIUM
SKF07490
brak
SKF
EMA5029
brak
QUINTON
L11904
brak
MONROE
V20-1435
brak
VAICO
501 756
brak
TOPRAN
200059
brak
HUTCHINSON
KB650.05
brak
SNR

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora 72-2482 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora 72-2482 MAXGEAR:

Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Józefosław
2023-03-24
 5/5
Zgodnie z opisem plasuje na oryginał jak i na ashika oraz kayoba amory
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Grzegorz, Ełk
2023-11-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Konrad, Zabrze
2023-03-20
 5/5
Ok.
Mariusz, Warszawa
2024-04-17
 5/5
Wszystko OK, szybka realizacja zamówienia

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).