obrobiony mechanicznie | bez rowka w wewnętrznym elemencie |
Wymiar gwintu | M20 x 1,5 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 30 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 36 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 52,8 |
Materiał | Guma |
średnica zewnętrzna [mm] | 90 |
nr EAN | 8032747471883 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1189 METELLI CIFAM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi
1H0407311, 1H0498099A, 1J0407311C, 1J0407311D, 1J0498099B, 357498099E, 357498099EV, 357498099EX
1H0407311, 1H0498099A, 1J0407311C, 1J0407311D, 357498099E, 357498099EV, 357498099EX
1H0407311, 1H0498099A, 1J0407311C, 1J0407311D, 357498099E, 357498099EV, 357498099EX
1H0407311, 1H0498099A, 1J0407311C, 1J0407311D, 357498099E, 357498099EV, 357498099EX
AUDI | 1H0 407 311 | |
AUDI | 1H0 498 099A | |
AUDI | 1J0 407 311C | |
AUDI | 1J0 407 311D | |
AUDI | 357 498 099E | |
AUDI | 357 498 099EV | |
AUDI | 357 498 099EX | |
SEAT | 1H0 407 311 | |
SEAT | 1H0 498 099A | |
SEAT | 1J0 407 311C | |
SEAT | 1J0 407 311D | |
SEAT | 357 498 099E | |
SEAT | 357 498 099EV | |
SEAT | 357 498 099EX | |
SKODA | 1H0 407 311 | |
SKODA | 1H0 498 099A | |
SKODA | 1J0 407 311C | |
SKODA | 1J0 407 311D | |
SKODA | 357 498 099E | |
SKODA | 357 498 099EV | |
SKODA | 357 498 099EX | |
VOLKSWAGEN | 1H0 407 311 | |
VOLKSWAGEN | 1H0 498 099A | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 311C | |
VOLKSWAGEN | 1J0 407 311D | |
VOLKSWAGEN | 1J0 498 099B | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099E | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099EV | |
VOLKSWAGEN | 357 498 099EX |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1189 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1189 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.