obrobiony mechanicznie | z rowkiem w elemencie wewnętrznym |
Wymiar gwintu | M16 x 1,5 |
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła | 26 |
Uzębienie zewnętrzne od strony koła | 20 |
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] | 44 |
Materiał | Guma |
średnica zewnętrzna [mm] | 69,9 |
nr EAN | 8032747011713 |
Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1547 METELLI CIFAM
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
6E0407311, 6E0498099, 6E0498099X
6E0407311, 6E0498099, 6E0498099X
AUDI | 6E0 407 311 | |
AUDI | 6E0 498 099 | |
AUDI | 6E0 498 099X | |
SEAT | 6E0 498 099X | |
SKODA | 6E0 498 099X | |
VOLKSWAGEN | 6E0 407 311 | |
VOLKSWAGEN | 6E0 498 099 | |
VOLKSWAGEN | 6E0 498 099X |
Zastosowanie Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1547 METELLI CIFAM w samochodach:
Opinie Klientów o Zestaw przegubu, wał napędowy 15-1547 METELLI CIFAM:
Przegub napędowy pośredniczy w przekazaniu napędu z silnika na koło pojazdu. Przegub napędowy napędzany jest bezpośrednio półosią napędową i często stanowi jej integralną część.
Zazwyczaj występują dwa rodzaje przegubów napędowych: zewnętrzny przegub od strony koła oraz wewnętrzny przegub od skrzyni biegów. Przegub napędowy jest wrażliwy na zanieczyszczenia które mogą się do niego dostać przez nieszczelną bądź uszkodzoną osłonę przegubu. Dlatego należy regularnie oglądać stan osłon przegubu napędowego podczas okresowych przeglądów pojazdu. Objawem uszkodzenia zewnętrznego przegubu napędowego jest charakterystyczne terkotanie przy skręconej kierownicy podczas ruchu pojazdu.