Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » pompa wodna, osprzęt » pompa wodna » 24-0603 metelli cifam

Pompa wodna 24-0603 METELLI CIFAM

24-0603 Pompa wodna METELLI CIFAM
metelli cifam 24-0603

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

24-0603

producent:

METELLI CIFAM

Materiał wirnika pompy wody blacha stalowa
Wykonanie pompy wodnej dla napędu paskiem rozrządu
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym pompy wodnej
nr EAN 8032747324363

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna 24-0603 METELLI CIFAM

POMPA WODY METELLI 24-0603 SEAT CORDOBA III 1.6 03-, IBIZA IV 1.6 03-/ VW FOX 1.4 05-, VENTO 1.6 92-98
numery OEM:
AUDI      030 121 016
SEAT      030 121 005N
SEAT      030 121 005NV
SEAT      030 121 005NX
SEAT      030 121 005T
SEAT      030 121 005TX
SEAT      030 121 008D
SEAT      030 121 008K
SEAT      030 121 016
SKODA      030 121 005N
SKODA      030 121 005NV
SKODA      030 121 005NX
SKODA      030 121 005T
SKODA      030 121 005TX
SKODA      030 121 008D
SKODA      030 121 008K
SKODA      030 121 016
VOLKSWAGEN      030 121 005N
VOLKSWAGEN      030 121 005NV
VOLKSWAGEN      030 121 005NX
VOLKSWAGEN      030 121 005T
VOLKSWAGEN      030 121 005TX
VOLKSWAGEN      030 121 008D
VOLKSWAGEN      030 121 008K
VOLKSWAGEN      030 121 008M
VOLKSWAGEN      030 121 016

Zastosowanie Pompa wodna 24-0603 METELLI CIFAM w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wodna 24-0603 METELLI CIFAM:

Robert, KOSZALIN
2022-02-02
 5/5
ok
JERZY, Zielonka
2023-08-08
 5/5
zniszczone pudełko

Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.