Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 050 006 1345 meyle products

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 MEYLE Products

050 006 1345 Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. MEYLE Products
meyle 050 006 1345
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1343, 6 PK 1344, 6 PK 1345, 6 PK 1346, 6 PK 1347, MRB0401

numer części:

050 006 1345

producent:

MEYLE Products

Długość [mm] 1345
Ilość żeber 6
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 4040074206935

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 MEYLE Products

Pasek wielorowkowy (6PK1345)

Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

CHRYSLER

VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 producenta MEYLE Products

VOLKSWAGEN

074145933N

AUDI

046903137N

CHRYSLER

4573013, 4573013AB, 4573013AC

FORD

1141314, 2S616C301CA

PEUGEOT

5750FX

DODGE

4573013AC, 4792746AB

MAZDA

Y40115907

CITROËN

5750KV, 5750VP

numery OEM:
AUDI      046 903 137 N
CHRYSLER      4573013
CHRYSLER      4573013AB
CHRYSLER      4573013AC
CITROËN      5750.KV
CITROËN      5750.VP
DODGE      4573013AC
DODGE      4792746AB
FORD      1 141 314
FORD      2S61-6C301-CA
MAZDA      Y401-15-907
PEUGEOT      5750.FX
VOLKSWAGEN      074 145 933 N

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 MEYLE Products w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy, MEYLE-ORIGINAL: True to OE. 050 006 1345 MEYLE Products:

Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok
janusz, warszawa
2023-07-26
 5/5
Zawsze kupuję MEYLE dobra firma.
Andrzej, Lubaczów
2020-01-11
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części meyle
Zbigniew, Łódź
2023-04-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiktor, Sandomierz
2022-05-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Warszawa
2020-01-25
 5/5
Część dobierana po numerze nadwozia, pasuje idealnie
Janusz, Oborniki Śląskie
2020-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Warszawa
2024-02-27
 5/5
Paski zgodne z zamówieniem ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części zamiennych Meyle

 

Meyle to niemiecki producent części samochodowych, założony w 1958 roku przez Wernera Meinharda. Firma specjalizuje się w produkcji części zamiennych wysokiej jakości, takich jak łożyska, tuleje, wahacze, układy hamulcowe, układy kierownicze i wiele innych. Meyle oferuje części zamienniki do samochodów osobowych, ciężarowych oraz przemysłowych.

Zakres produkcji Meyle obejmuje części samochodowe do wielu marek samochodów, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Volkswagen, Volvo, oraz wiele innych. Meyle produkuje również części do pojazdów budowlanych, rolniczych i przemysłowych.

Firma Meyle posiada fabryki w Niemczech, Czechach, Polsce, Chinach i Turcji. W Niemczech Meyle ma swoją siedzibę główną, gdzie znajduje się centrum badawczo-rozwojowe, a także fabryki produkujące części samochodowe.

Historia firmy Meyle sięga roku 1950, kiedy to Werner Meinhardt założył firmę zajmującą się produkcją części zamiennych. W 1958 roku firma zmieniła nazwę na Meyle, a w kolejnych latach zaczęła się specjalizować w produkcji części samochodowych. W 1995 roku Meyle wprowadził na rynek swoją linię części zamiennych o nazwie Meyle HD (Heavy Duty), skierowaną głównie do samochodów użytkowych i ciężarowych. W ciągu ostatnich kilku lat firma rozszerzyła swoją ofertę o nowe produkty i rozwija swoje fabryki na całym świecie, aby zapewnić klientom najlepszą jakość produktów i usług.