Długość [mm] | 1341 |
Szerokość [mm] | 21,36 |
Kolor | czarny |
Ilość żeber | 6 |
Materiał pasa | EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk) |
nr EAN | 7316573397151 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1341 SKF
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model
323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
046903137N
04792746AD, 4573013, 4573013AB, 4573974, 4792394AA, 4792746AB
1141314, 2S616C301CA
5750FX, 5750VP
4573013, 4573013AC, 4792746AB
Y40115907
5750KV, 5750VP
AUDI | 046 903 137 N | |
CHRYSLER | 04792746AD | |
CHRYSLER | 4573013 | |
CHRYSLER | 4573013AB | |
CHRYSLER | 4573974 | |
CHRYSLER | 4792394AA | |
CHRYSLER | 4792746AB | |
CITROËN | 5750.KV | |
CITROËN | 5750.VP | |
DODGE | 4573 013 | |
DODGE | 4573013AC | |
DODGE | 4792746AB | |
FORD | 1141314 | |
FORD | 2S61 6C301 CA | |
MAZDA | Y401-15-907 | |
PEUGEOT | 5750.FX | |
PEUGEOT | 5750.VP |
Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1341 SKF w samochodach:
Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK1341 SKF:
SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.
Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.
Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.
SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.
SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.