Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L13505 monroe

Sworzeń wahacza L13505 MONROE

L13505 Sworzeń wahacza MONROE
monroe L13505
Sworzeń wahacza L13505
L13505
monroe L13505 Sworzeń wahacza
Sworzeń wahacza L13505 monroe
Sworzeń wahacza L13505 monroe

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L13505

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 1,000
Wymagana ilość 2
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096364570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L13505 MONROE

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 15mm) pasuje do: TOYOTA AVENSIS, CARINA E VI, CELICA, COROLLA, PICNIC 1.3-2.2D 04.92-02.03
numery OEM:
TOYOTA      43330-02020
TOYOTA      43330-02040
TOYOTA      43330-09030
TOYOTA      43330-09130
TOYOTA      43330-19095
TOYOTA      43330-29265
TOYOTA      43330-29315
TOYOTA      43330-29375

Zastosowanie Sworzeń wahacza L13505 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.