Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » L29A23 monroe

Sworzeń wahacza L29A23 MONROE

L29A23 Sworzeń wahacza MONROE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

L29A23

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,600
Wymagana ilość 1
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096388286

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza L29A23 MONROE

Sworzeń wahacza przód P (dół przód) (średnica stożka 15mm) pasuje do: AUDI A1, SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA IV/HATCHBACK, MII, TOLEDO IV 1.0-Electric 08.99-

Sworzeń wahacza L29A23 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza L29A23 producenta MONROE

SEAT

6R0407366, 6R0407366A, 6R0407366B

SKODA

6R0407366, 6R0407366A, 6R0407366B

AUDI

6R0407366, 6R0407366A, 6R0407366B

VOLKSWAGEN

6R0407366, 6R0407366A, 6R0407366B

numery OEM:
AUDI      6R0 407 366
AUDI      6R0 407 366 A
AUDI      6R0 407 366 B
SEAT      6R0 407 366
SEAT      6R0 407 366 A
SEAT      6R0 407 366 B
SKODA      6R0 407 366
SKODA      6R0 407 366 A
SKODA      6R0 407 366 B
VOLKSWAGEN      6R0 407 366
VOLKSWAGEN      6R0 407 366 A
VOLKSWAGEN      6R0 407 366 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza L29A23 MONROE w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.