Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ816 trw

Sworzeń wahacza JBJ816 TRW

JBJ816 Sworzeń wahacza TRW
63.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 7.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ816

producent:

TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z dodatkami
Długość [mm] 77
Wymiar stożka [mm] 14,85
Zbieżność stożka 1:5
Rozmiar gwintu 1 M12x1.5
Rozmiar gwintu 2 M0x1.5
parzyste numery artykułów JBJ815
nr EAN 3322937931477

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ816 TRW

Sworzeń wahacza przód L (dół/zewnątrz przód) (średnica stożka 14,9mm, z dodatkami) pasuje do: AUDI A1 SEAT CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST 1.0-Electric 08.99-

Sworzeń wahacza JBJ816 ma zastosowanie do modeli samochodów

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ816 producenta TRW

SEAT

6R0407365, 6R0407365A, 6R0407365B, 6R0407366B

SKODA

6R0407365, 6R0407365A, 6R0407365B, 6R0407366B

AUDI

6R0407365, 6R0407365A, 6R0407365B, 6R0407366B

VOLKSWAGEN

6R0407365, 6R0407365A, 6R0407365B, 6R0407366B

numery OEM:
AUDI      6R0 407 365
AUDI      6R0 407 365 A
AUDI      6R0 407 365 B
AUDI      6R0 407 366 B
SEAT      6R0 407 365
SEAT      6R0 407 365 A
SEAT      6R0 407 365 B
SEAT      6R0 407 366 B
SKODA      6R0 407 365
SKODA      6R0 407 365 A
SKODA      6R0 407 365 B
SKODA      6R0 407 366 B
VOLKSWAGEN      6R0 407 365
VOLKSWAGEN      6R0 407 365 A
VOLKSWAGEN      6R0 407 365 B
VOLKSWAGEN      6R0 407 366 B

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ816 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ816 TRW:

Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.