Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » BM-ES-2439 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 MOOG

BM-ES-2439 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core MOOG
moog BM-ES-2439
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439
BM-ES-2439
moog BM-ES-2439 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 moog
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 moog
69.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 20.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

BM-ES-2439

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm] 16,2
Kształt prosty
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 160
Długość 2 [mm] 32
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 21,5
Szerokość opakowania [cm] 13
Wysokość opakowania [cm] 6
nr EAN 4044197329366

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego pasuje do: BMW 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.0-6.0 07.01-12.10

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 producenta MOOG

BMW

32106774361, 32106776946, 32216756369

numery OEM:
BMW      32 10 6 774 361
BMW      32 10 6 776 946
BMW      32 21 6 756 369
MINI      32 21 6 756 369

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego, Hybrid Core BM-ES-2439 MOOG:

Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.