Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych Opel VECTRA A (J89) 1.6 i (F19, M19) (1993.09-1995.11) 75km » FI-ES-5155 moog
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.6 I (f19, M19) (1993.09-1995.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-5155 MOOG

FI-ES-5155 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

FI-ES-5155

producent:

MOOG

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyzewnętrzny
Strona zabudowyOś przednia po obydwu stronach
Średnica 1 [mm]13
Kształtprosty
Rodzaj połączeniaPojemnik
Długość 1 [mm]84
Rozmiar gwintu 1M14X1.5
Rozmiar gwintu 2M12X1.25
Długość opakowania [cm]12,5
Szerokość opakowania [cm]9
Wysokość opakowania [cm]8
nr EAN4044197418510

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-5155 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: FIAT SEDICI, SUZUKI GRAND VITARA II, SWIFT V, SX4, SX4 S-CROSS, VITARA, XL7 1.0-3.6 04.05-
numery OEM:
ALFA ROMEO      71742770
FIAT      71742770
FIAT      71750067
LANCIA      71742770
SUZUKI      4881065J00
SUZUKI      4881079J00
SUZUKI      4881079J01
SUZUKI      71742770

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-5155 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego FI-ES-5155 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.