Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » MI-AX-7305 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 MOOG

MI-AX-7305 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MOOG
moog MI-AX-7305
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305
MI-AX-7305
moog MI-AX-7305 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 moog
54.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

MI-AX-7305

producent:

MOOG

Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 328,5
Średnica 1 [mm] 15,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M16X1.5
Rozmiar gwintu 2 M12X1.25
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197492053

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 328,5mm) pasuje do: MITSUBISHI LANCER CARGO/KOMBI, LANCER VII 1.3/1.6/2.0 06.00-12.13

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 producenta MOOG

MITSUBISHI

4422A056, 4422A078, MR491358

numery OEM:
MITSUBISHI      4422A056
MITSUBISHI      4422A078
MITSUBISHI      MR491358

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny, Hybrid Core MI-AX-7305 MOOG:

Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.