Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » OP-AX-5689 moog

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 MOOG

OP-AX-5689 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny MOOG
moog OP-AX-5689
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689
OP-AX-5689
moog OP-AX-5689 Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 moog
Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 moog
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

OP-AX-5689

producent:

MOOG

Strona zabudowy wewnątrz
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm] 285
Średnica 1 [mm] 14
Rodzaj połączenia Pojemnik
Rozmiar gwintu 1 M18X1.5
Rozmiar gwintu 2 M14X1.5
Długość opakowania [cm] 34,5
Szerokość opakowania [cm] 8,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
nr EAN 4044197457946

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 MOOG

Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P (dł.: 285mm) pasuje do: OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, SAAB 9-3 1.6-3.2 04.02-02.15

Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 producenta MOOG

OPEL

1603252, 1603290, 1603417, 93178160, 93187435, 93191673

numery OEM:
OPEL      1603252
OPEL      1603290
OPEL      1603417
OPEL      93178160
OPEL      93187435
OPEL      93191673
VAUXHALL      93178160
VAUXHALL      93187435

Zastosowanie Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Połączenie osiowe, drążek kierowniczy poprzeczny OP-AX-5689 MOOG:

Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.