Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » OP-BJ-1504 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-1504 MOOG

OP-BJ-1504 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog OP-BJ-1504

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

OP-BJ-1504

producent:

MOOG

Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 80
Wymiar gwintu M18X1.5
Wymiar stożka [mm] 22,5
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 5010874764309

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-1504 MOOG

Sworzeń wahacza przód L/P (dół przód) (średnica stożka 22,5mm) pasuje do: ISUZU D-MAX I, TROOPER II, TROOPER III, OPEL FRONTERA A, FRONTERA A SPORT, FRONTERA B, MONTEREY A 2.0-3.5 08.91-06.12
numery OEM:
ISUZU      4302209
ISUZU      8944521020
ISUZU      8944521021
ISUZU      8944594643
ISUZU      8944594651
ISUZU      8944594652
ISUZU      94459465
OPEL      352828
OPEL      4302209
OPEL      94459465
VAUXHALL      352828
VAUXHALL      94459465

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-1504 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core OP-BJ-1504 MOOG:

2024-07-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.