Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » 5043631 nk

Sworzeń wahacza 5043631 NK

5043631 Sworzeń wahacza NK
nk 5043631
75.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

5043631

producent:

NK

Status produktu: Normalny
nr EAN 5703858601270

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 5043631 NK

SWORZEŃ WAHACZA OPEL P. FRONTERA A/B 92- LE/PR
numery OEM:
ISUZU      352828
ISUZU      8944521020
ISUZU      8944521021
ISUZU      8944594651
ISUZU      8944594652
ISUZU      8972357760
ISUZU      8973650200
ISUZU      8980058740
ISUZU      94452102
ISUZU      94459465
ISUZU      98005874
OPEL      3 52 828
OPEL      8944594651
OPEL      8944594652
OPEL      8980058740
OPEL      94459465
OPEL      98005874
VAUXHALL      3 52 828
VAUXHALL      8944594651
VAUXHALL      8944594652
VAUXHALL      8980058740
VAUXHALL      94459465
VAUXHALL      98005874

Zastosowanie Sworzeń wahacza 5043631 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza 5043631 NK:

2023-07-02
 5/5
Napiszę za jakieś 10tys km

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.