Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Ford TRANSIT CUSTOM V362 Autobus (F3) 2.0 EcoBlue (2015.12-???) 130km » 422-90-7315 sakura
wybrany samochód: 
Ford Transit Custom V362 Autobus (f3) 2.0 Ecoblue (2015.12-???) 130km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza 422-90-7315 SAKURA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

422-90-7315

producent:

SAKURA

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyOś przednia, na dole
Numer seryjnyS4227315
nr EAN5901159054539

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza 422-90-7315 SAKURA

numery OEM:
ISUZU      8-94452102-1
ISUZU      8-94452102-1 SK
ISUZU      8-94452102-2
ISUZU      8-94452102-2 SK
ISUZU      8-94459465-1
ISUZU      8-94459465-1 SK
ISUZU      8-94459465-2
ISUZU      8-94459465-2 SK
OPEL      0352 828
OPEL      352 828
VAUXHALL      94459465

Zastosowanie Sworzeń wahacza 422-90-7315 SAKURA w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.