Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » VO-ES-3026 moog

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 MOOG

VO-ES-3026 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MOOG
moog VO-ES-3026
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026
39.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (12 ocen)
numer części:

VO-ES-3026

producent:

MOOG

Strona zabudowy zewnętrzny
Strona zabudowy Oś przednia
Średnica 1 [mm] 12
Kształt ustawiony pod kątem
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość 1 [mm] 60
Długość 2 [mm] 19,5
Rozmiar gwintu 1 M14X1.5
Rozmiar gwintu 2 M10X1.25
Długość opakowania [cm] 16,5
Szerokość opakowania [cm] 6,6
Wysokość opakowania [cm] 4,7
nr EAN 5010874750753

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 MOOG

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: AUDI 50, 80 B1 VW DERBY, PASSAT B1, PASSAT B2, POLO, POLO CLASSIC, POLO II, POLO/HATCHBACK, SANTANA 0.8-2.2 05.72-09.94

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 producenta MOOG

AUDI

321419811, 321419811A, 811419812, 823419811, 861419802, 861419812, 861719812

VOLKSWAGEN

321419811, 321419811A, 811419812, 823419811, 861419812, 861719812

numery OEM:
AUDI      321 419 811
AUDI      321 419 811 A
AUDI      811 419 812
AUDI      823 419 811
AUDI      861 419 802
AUDI      861 419 812
AUDI      861 719 812
SEAT      321 419 811
SEAT      861 719 812
SKODA      321 419 811
SKODA      861 719 812
VOLKSWAGEN      321 419 811
VOLKSWAGEN      321 419 811 A
VOLKSWAGEN      811 419 812
VOLKSWAGEN      823 419 811
VOLKSWAGEN      861 419 812
VOLKSWAGEN      861 719 812

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego VO-ES-3026 MOOG:

Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Zamówiłem VO-ES-8259 i dostawa była już na drugi dzień
ERMAKOV, VILLERS COTTERETS
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
sławomir, głogów
2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada
Wojciech, Koszalin
2019-09-16
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta moog teraz kupiłem VO-ES-8258 i sprawuje się całkiem okej
Tomasz, Łódź
2023-01-02
 4/5
pierwszy raz zamówiony produkt w historii moich zakupów (prod. MOOG) odpowiednia jakość za dobrą cenę
Tomasz Zakrzewski
2010-10-07
 5/5
FIRMA DOBRA , PRZELEWAJACA SIE NA JAKOSC WYKONANIA. NARAZIE SIE SWIETNIE SPRAWUJA
Piotr, Białystok
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
Rafał, Sanniki
2024-01-05
 5/5
Jeszcze do niedawna firma wiodła prym...widzę komercja i księgowość już się wkrada

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.