Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » świeca żarowa » 1239 ngk

Świeca żarowa 1239 NGK

1239 Świeca żarowa NGK
 

    Ocena:
5/5 (8 ocen)
numery handlowe:

Y-207T

numer części:

1239

producent:

NGK

Konstrukcja świec żarowych Świeca żarowa metalowa
Napięcie [V] 11,0
Natężenie prądu [A] 7,0
Opór [Ohm] 0,3
Długość całkowita [mm] 59,0
Głębokość zabudowy [mm] 21,0
Wymiar gwintu M12 x 1,25
Moment dokręcenia [Nm] 23
Rozmiar klucza 12 mm
Technika połączeń M5 / 3,0-4,0 Nm
nr EAN 087295112397

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 1239 NGK

Świeca żarowa AUDI 80, 90, 100; SEAT TOLEDO; VW PASSAT 1.3D-2.4D 01.79-
numery OEM:
AUDI      N 019 1001
AUDI      N 019 1002
SEAT      N 019 1001
SEAT      N 019 1002
SKODA      N 019 1001
SKODA      N 019 1002
VOLKSWAGEN      N 019 1001
VOLKSWAGEN      N 019 1002
LAMBORGHINI      N 019 1001
LAMBORGHINI      N 019 1002
BENTLEY      N 019 1001
BENTLEY      N 019 1002

Zastosowanie Świeca żarowa 1239 NGK w samochodach:

Opinie Klientów o Świeca żarowa 1239 NGK:

2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-04
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
2020-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-29
 5/5
Zakup 6943 ngk polecony przez mojego serwisanta
2021-02-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-30
 5/5
Błędy waucie zniknęły, świece działają idealnie.

Świeca żarowa do silnika samochodowego

Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.