Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 4,4 |
Natężenie prądu [A] | 7,5 |
Opór [Ohm] | 0,4 |
Długość całkowita [mm] | 127,7 |
Głębokość zabudowy [mm] | 24,0 |
Wymiar gwintu | M10 x 1,0 |
Rozmiar klucza | 10 mm |
Technika połączeń | PIN |
nr EAN | 087295158494 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa, D-Power 5849 NGK
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
059963319E, 059963319F
059963319E, 059963319F
AUDI | 059 963 319 E | |
AUDI | 059 963 319 F | |
SEAT | 059 963 319 E | |
SEAT | 059 963 319 F | |
SKODA | 059 963 319 E | |
SKODA | 059 963 319 F | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 E | |
VOLKSWAGEN | 059 963 319 F | |
LAMBORGHINI | 059 963 319 E | |
LAMBORGHINI | 059 963 319 F | |
BENTLEY | 059 963 319 E | |
BENTLEY | 059 963 319 F |
Zastosowanie Świeca żarowa, D-Power 5849 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa, D-Power 5849 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.