Konstrukcja świec żarowych | Świeca żarowa metalowa |
Napięcie [V] | 11,0 |
Natężenie prądu [A] | 5,5 |
Opór [Ohm] | 0,9 |
Długość całkowita [mm] | 63 |
Głębokość zabudowy [mm] | 20,0 |
Wymiar gwintu | M12 x 1,25 |
Moment dokręcenia [Nm] | 23 |
Rozmiar klucza | 12 mm |
Technika połączeń | M5 / 3,0-4,0 Nm |
nr EAN | 087295161364 |
Dodatkowe informacje o produkcie Świeca żarowa 6136 NGK
CITROËN | 5962.T2 | |
MITSUBISHI | M 816 732 | |
PEUGEOT | 5962.T2 | |
RENAULT | 77 00 854 538 | |
RENAULT | 77 00 856 292 | |
DACIA | 77 00 854 538 | |
DACIA | 77 00 856 292 |
Zastosowanie Świeca żarowa 6136 NGK w samochodach:
Opinie Klientów o Świeca żarowa 6136 NGK:
Świece żarowe stosowane są w celu wstępnego podgrzania mieszanki paliwowo-powietrznej w silnikach z zapłonem samoczynnym, potocznie zwanych dieslami. Aby zapłon mieszanki w zimnym silniku diesla mógł nastąpić musi ona być podgrzana. Do tego właśnie używana jest świeca żarowa. W odróżnieniu od jej "benzynowej siostry" nie jest używana przez cały czas pracy silnika, tylko podczas jego rozgrzewania i jest wyłączana przez przekaźnik świecy żarowej, co zabezpiecza ją przez przegrzaniem i zniszczeniem. Stosowane są śiewce żarowe metalowe i cermiczne. Świece ceramiczne mają dłuższą żywotność i lepiej pzrekazują ciepło do mieszanki.