Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 211406 nk

Zacisk hamulca 211406 NK

211406 Zacisk hamulca NK
214.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

211406

producent:

NK

parzyste numery artykułów 211405
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta AKEBONO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 60,1
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 257
nr EAN 5703858242008

skład zestawu:
8614002 Tłoczek, zacisk hamulca
8814003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8914004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 211406 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL P. FRONTERA 92-98 PR

Zacisk hamulca 211406 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

ISUZU

TROOPER III, TROOPER III samochód terenowy otwarty, D-MAX I, ASCENDER, VEGA, ELF, D-MAX II

Numery OE Zacisk hamulca 211406 producenta NK

OPEL

542050, 542053, 94388016, 97065350

ISUZU

542050, 542278, 8943880160, 8944386850, 8944386851, 8970653500

numery OEM:
ISUZU      542050
ISUZU      542278
ISUZU      8943880160
ISUZU      8944386850
ISUZU      8944386851
ISUZU      8970653500
OPEL      5 42 050
OPEL      5 42 053
OPEL      94388016
OPEL      97065350
VAUXHALL      94388016
VAUXHALL      97065350

Zastosowanie Zacisk hamulca 211406 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu