Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Nissan 240Z (S30) 2.4 (1970-1974) 150km » 2125121 nk
wybrany samochód: 
Nissan 240z (s30) 2.4 (1970-1974) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2125121 NK

2125121 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2125121

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2125122
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBENDIX
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]42
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]270
nr EAN5700750067975

skład zestawu:
8625004 Tłoczek, zacisk hamulca
8825008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8925003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2125121 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1138618
FORD      1138620
FORD      1478454
FORD      1478455
FORD      6197742
FORD      6197743
FORD      92VB2B121AA
FORD      92VB2B121BA
FORD      92VB2K121AA
FORD      92VB2K121BA
FORD      R92VX2B121AA
FORD      R92VX2B121AB
FORD      R92VX2B121BA
FORD      R92VX2B121BB

Zastosowanie Zacisk hamulca 2125121 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu