Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 213292 nk

Zacisk hamulca 213292 NK

213292 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213292

producent:

NK

parzyste numery artykułów 213291
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta SUMITOMO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 18
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 234,5
nr EAN 5703858245412

skład zestawu:
8632003 Tłoczek, zacisk hamulca
8832015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213292 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      B107-33-610
MAZDA      B107-33-610A
MAZDA      B107-33-980
MAZDA      B460-33-61X
MAZDA      B460-33-980B
MAZDA      B46033980D
MAZDA      B46033980E
MAZDA      BC8W-33-61
MAZDA      BC8W-33-61X
MAZDA      BCZW-33-98Z
MAZDA      BCZW-33-98ZA
zamienniki:
BHW405
brak
TRW
1301213292
brak
SBS
F 49 001
brak
BREMBO
38113600
brak
TEXTAR
FCL692801
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 213292 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu