Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » DC80013 delco remy automotive europe

Zacisk hamulca, Calipers DC80013 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

DC80013 Zacisk hamulca, Calipers DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

DC80013

Strona zabudowy:oś przednia, z prawej
System hamulcowy:Sumitomo
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulca:Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
średnica tłoka cylindra:54
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:18
średnica [mm]:54
Wał rozrządu:SOHC/OHC
Ograniczenia producenta:Sumitom

Status produktu: Normal

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca, Calipers DC80013 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Koszt kaucji: 103.11 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM DC80013 MAZDA 323 IV BG 06/89 - 94 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
MAZDA      B107-33-610
MAZDA      B107-33-610A
MAZDA      B107-33-980
MAZDA      B10733610
MAZDA      B10733610A
MAZDA      B10733980
MAZDA      B460-33-61X
MAZDA      B460-33-980B
MAZDA      B4603361X
MAZDA      B46033980B
MAZDA      BC8W-33-61
MAZDA      BC8W-33-61X
MAZDA      BC8W3361
MAZDA      BC8W3361X
MAZDA      BCZW-33-98Z
MAZDA      BCZW-33-98ZA
MAZDA      BCZW3398Z
MAZDA      BCZW3398ZA

Zastosowanie Zacisk hamulca, Calipers DC80013 DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu