Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Daihatsu CHARADE IV (G200, G202) 1.3 16V (1996.05-1999.11) 75km » 213296 nk
wybrany samochód: 
Daihatsu Charade Iv (g200, G202) 1.3 16v (1996.05-1999.11) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213296 NK

213296 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213296

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213295
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaSUMITOMO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]235
nr EAN5703858245436

skład zestawu:
8632003 Tłoczek, zacisk hamulca
8832015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8932008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213296 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MAZDA      B462-33-61X
MAZDA      B462-33-980B
MAZDA      B462-33-98Z
MAZDA      B462-33-98ZB
MAZDA      B46233980C
MAZDA      BR70-33-61X
MAZDA      G113-33-980
MAZDA      G113-33-980A

Zastosowanie Zacisk hamulca 213296 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu