Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136120 nk

Zacisk hamulca 2136120 NK

2136120 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2136120

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136119
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm] 35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 10
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 270
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 286
nr EAN 5703858246303

skład zestawu:
8699036 Tłoczek, zacisk hamulca
8836003 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136120 NK

Koszt kaucji: 169.74 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. OPEL T. VECTRA 95-02 PR

Zacisk hamulca 2136120 ma zastosowanie do modeli samochodów

SAAB

9-3, 9-3 Cabriolet, 9-5, 9-7X, 9-3X, 9-4X, 9-2X

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zacisk hamulca 2136120 producenta NK

SAAB

4838991, 90540171

OPEL

4611547, 4838991, 542276, 542313, 90540171, 9118537, 9201353

numery OEM:
OPEL      4611547
OPEL      4838991
OPEL      5 42 276
OPEL      5 42 313
OPEL      90540171
OPEL      9118537
OPEL      9201353
SAAB      4838991
SAAB      90540171
VAUXHALL      4838991
VAUXHALL      90540171
VAUXHALL      9118537
VAUXHALL      9201353
CHEVROLET      4838991
CHEVROLET      90540171
CHEVROLET      9118537
CHEVROLET      9201353

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136120 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu