Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i (1993.11-1996.12) 90km » 213940 nk
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.8 I (1993.11-1996.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213940 NK

213940 Zacisk hamulca NK

    Ocena:
numer części:

213940

dostawca:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213939
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaLUCAS
Ograniczenia producentaTRW
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
nr EAN5703858247294
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8899015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999017 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213940 NK

Koszt kaucji: 169.74 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
RENAULT      5002 674
RENAULT      6001 547 617
RENAULT      7701 023 661
RENAULT      7701 201 770
RENAULT      7701 202 243
RENAULT      7701 208 172
RENAULT      7701 499 275
RENAULT      7701 499 285
DACIA      6001 547 617
DACIA      7701 201 770
DACIA      7701 208 172
DACIA      7701 499 275

Zastosowanie Zacisk hamulca 213940 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.