Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHV156 trw

Zacisk hamulca BHV156 TRW

BHV156 Zacisk hamulca TRW
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHV156

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 48
parzyste numery artykułów BHV155
nr EAN 3322937003532

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHV156 TRW

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, SANDERO, SANDERO II; RENAULT 11, 19 I, 19 I CHAMADE, 19 II, 19 II CHAMADE, 21, 9, CLIO I 1.1-Electric 09.81-
numery OEM:
RENAULT      60 01 547 617
RENAULT      77 01 201 770
RENAULT      77 01 208 172
RENAULT      77 01 499 275
DACIA      60 01 547 617
DACIA      77 01 201 770
DACIA      77 01 208 172
DACIA      77 01 499 275

Zastosowanie Zacisk hamulca BHV156 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHV156 TRW:

2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
Spoko
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu