Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 214746 nk

Zacisk hamulca 214746 NK

214746 Zacisk hamulca NK
215.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

214746

producent:

NK

parzyste numery artykułów 214745
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
nr EAN 5703858249229

skład zestawu:
8647020 Tłoczek, zacisk hamulca
8899006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 214746 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW P. GOLF 3/4/A3/OCTAVIA LEON/TT 96-06 PR
numery OEM:
AUDI      1J0 615 124 B
AUDI      1J0 615 124 C
AUDI      1J0 615 124 D
AUDI      3A0 615 124
AUDI      8N0 615 124
SEAT      1J0 615 124 B
SEAT      1J0 615 124 C
SEAT      1J0 615 124 D
SEAT      3A0 615 124
SEAT      8N0 615 124
SKODA      1J0 615 124 B
SKODA      1J0 615 124 C
SKODA      1J0 615 124 D
SKODA      1U0 615 124
SKODA      3A0 615 124
VOLKSWAGEN      1J0 615 124 B
VOLKSWAGEN      1J0 615 124 C
VOLKSWAGEN      1J0 615 124 D
VOLKSWAGEN      3A0 615 124

Zastosowanie Zacisk hamulca 214746 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu