Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 219956 nk

Zacisk hamulca 219956 NK

219956 Zacisk hamulca NK
 

    Ocena:
numer części:

219956

producent:

NK

parzyste numery artykułów 219955
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta LUCAS/GIRLING
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
nr EAN 5700750075659

skład zestawu:
8699022 Tłoczek, zacisk hamulca
8899015 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 219956 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
CITROËN      4401 64
CITROËN      77 012 079 59
CITROËN      77 014 993 02
CITROËN      95658556
LADA      7701207959
LADA      7701499302
PEUGEOT      4401 64
PEUGEOT      77 012 079 59
PEUGEOT      77 014 993 02
PEUGEOT      95658556
RENAULT      4100 137 21R
RENAULT      6001 549 882
RENAULT      7701 201 966
RENAULT      7701 207 959
RENAULT      7701 499 302
DACIA      4100 137 21R
DACIA      6001 549 882
DACIA      7701 201 966
DACIA      7701 207 959
DACIA      7701 499 302

Zastosowanie Zacisk hamulca 219956 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu