Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » BHV133E trw

Zacisk hamulca BHV133E TRW

BHV133E Zacisk hamulca TRW
trw BHV133E
Zacisk hamulca BHV133E
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

BHV133E

producent:

TRW

Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Materiał Żeliwo
Średnica 1 [mm] 48
parzyste numery artykułów BHV132E
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Przestrzegać danych technicznych 
nr EAN 3322937233762

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca BHV133E TRW

Koszt kaucji: 29.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód P pasuje do: CITROEN ZX; PEUGEOT 309 I, 309 II 1.1-2.0 10.85-02.98
numery OEM:
CITROËN      4401 64
PEUGEOT      4401 64

Zastosowanie Zacisk hamulca BHV133E TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca BHV133E TRW:

2023-02-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-05
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-02
 4/5
Kupiłam SP8980 w tym sklepie wszystko przebiegło prawidłowo, dostawa do paczkomatu
2021-11-16
 5/5
Bardzo dobre, dopasowane.
2020-10-05
 5/5
Spoko
2019-10-24
 5/5
Zawsze kupuję części trw i nigdy nie miałem z nimi problemów
2019-10-24
 5/5
BHS324 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
zobacz instrukcję montażu BHV133E

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu